Πέμπτη

Χρήστος Παππάς: Είμαστε φυλακή, γιατί δεν προσκυνήσαμε!

Ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής, Χρήστος Παππάς ξεμπρόστιασε το καθεστώς των σκευωρών και των επιόρκων που ενορχήστρωσαν την παράνομη πολιτική δίωξη κατά των Ελλήνων Εθνικιστών.
Ο βουλευτής Επικρατείας της Χρυσής Αυγής είπε: "Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την ευτυχία που ζω όπου Χριστοφοράκος, Καράμπελας, Τσουκάτος, Κοντομηνάς, όλοι καταδικασθέντες της ΝΔ για το δομημένο ομόλογο, που ζω σε μια χώρα όπου ο Φλώρος και οι εμπλεκόμενοι στο σκάνδαλο ENERGA, όλοι αυτοί και πόσοι άλλοι κυκλοφορούν ελεύθεροι, ενώ βουλευτές της Χρυσής Αυγής είναι φυλακή. Αυτό είναι κράτος δικαίου. Η μπανανία της συγκυβέρνησης είναι στυγνή δικτατορία φορώντας μανδύα υποτιθέμενης δημοκρατίας. Τέτοια δικαιοσύνη τέρας θέλετε για την Ελλάδα; Μάλλον τέτοια φτιάξατε στην Ελλάδα.
Δεν μας δίνουν άδεια για οποιαδήποτε κοινοβουλευτική διαδικασία. Έχουμε να κάνουμε με μια παρανομία. Έχετε χάσει τη λαϊκή εντολή. Έχετε απωλέσει τη δεδηλωμένη. Επινοήσατε μια δίωξη εναντίον ενός νομίμου πολιτικού κόμματος, το οποίο συμμετέχει στις εκλογές νόμιμα με απόφαση του ανωτάτου δικαστηρίου της χώρας. Τι άλλο θέλετε για να αποδειχτεί ότι έχουμε να κάνουμε με μια πολιτική δίωξη;
Χάσατε, τα ποσοστά μας θα ανεβαίνουν, είναι συνειδητή ψήφος επιλογής και όχι ψήφος οργής. Διαλέξτε τι θέλετε: Θέλετε φυλακή για να πέσουν τα ποσοστά; Χάσατε. Θα ανεβαίνουν. Χρυσαυγίτης σημαίνει αυτός που τηρεί το αιώνιο πρόσταγμα του Παλαιολόγου".
Στην συνέχεια πρόσθεσε: "Είχε πει ο ίδιος ο Σαμαράς τον Παππά τον θέλω μέσα. Γιατί κατά τη διάρκεια κυβερνητικής σύσκεψης ρωτήσατε σε κοινό μας γνωστό τι κάνει ο Παππάς; Ζηλέψατε μήπως τη δόξα του πολιτικού σας μέντορα του Ευάγγελου Αβέρωφ; Τέτοιοι ήσασταν. Ο Άδωνις Γεωργιάδης μου έλεγε: "Προτιμώ ο γιος μου στα 16 να είναι Χρυσή Αυγή παρά Συριζαίος ή κομμουνιστής".
Ο Π. Παναγιωτόπουλος έλεγε σε κοινό μας γνωστό ότι αυτός είναι πολύ καλός, πρέπει να τον κάνουμε δικό μας.Είμαστε στη φυλακή, γιατί δε προσκυνήσαμε ποτέ!"
"Οι ρουφιάνοι του Δένδια, έκαναν άνω κάτω το σπίτι μου στα Γιάννενα. Αλλά δεν ενσωμάτωσαν το βιβλίο του κ. Βύρωνα Πολύδωρα που κάνει ειδική αναφορά και αφιέρωση σε μένα και στον Χουντικό πατέρα μου... Είμαστε αντισιωνιστές όχι αντισημίτες. Θέλετε να είμαι μέσα για τα γραπτά μου. Γιατί να μην κατηγορείται ο κ. Βορίδης να μην κατηγορείται για γραπτά του 1985, 86, 88; Βρίζει τον Καραμανλή, τη δημοκρατία, μήπως πρέπει να κατηγορηθώ εγώ επειδή είμαι τίμιος και δεν τα πήρα;"
Τέλος, απευθυνόμενος προς τον Μαρκογιαννάκη είπε: "Δεν έχετε το ηθικό βάρος. Ήσασταν δικηγόρος υπεράσπισης αστυνομικού που τα έπαιρνε από Πακιστανούς. Αυτοί είστε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: